Lecimy


Lecimy

10 sierpnia 2015

Dzisiaj w poniedziałek w nocy (10 sierpnia) lecimy na wakacje do ciepłych krajów. O ciekawych wydarzeniach spróbuję informować lub przesłać zdjęcia. W razie pilnej potrzeby odwiedzenia moich dokonań zapraszam na profil Google.

Sprawy organizacyjne już dopiąłem  (mam nadzieję, że wszystkie) i mogę się skupić na spakowaniu swojego sprzętu fotograficznego – ulubionej przeze mnie części przygotowań przed każdym wyjazdem, ubrania pakuje żona i córka.

Ja tylko noszę walizki. No i oczywiście muszę zawieźć rodzinę na lotnisko, ale na wakacje, to zawsze się jedzie z ekscytacją (trochę trudniej się z nich wraca)

Ja będą miał przez dwa tygodnie wolne od wszelkich obowiązków gospodarczych w domu, pozostanie mi bardzo przyjemna część mojej pracy – pilnowanie dzieci. Będę mógł spędzić z nimi cały czas nie odrywając się od zabawy.

Życzę miłego sierpnia.

Kogdom

