Powrót do życia zawodowego


Moi Drodzy,

 

Od pół roku nie pisałem na blogu, ponieważ wróciłem do aktywnego życia zawodowego. Po wielu latach prowadzenia domu i pracy Koguta domowego podjąłem decyzję o powrocie do aktywności zawodowej.

Dzieci już bardzo podrosły, stały się już mocno samodzielne, więc mogłem zająć się swoją karierą. Na razie rozpoczynam pracę, znalazłem świetną firmę, w której zaczynam się samorealizować i sprawy idą w dobrym kierunku.

Czas na nowy rozdział w życiu Rodziny.

Dzięki pracy Koguta domowego momentalnie wróciłem do obowiązków zawodowych, właściwie tak, jakbym nigdy z nich nie wyszedł. Cała organizacja życia Rodziny i wieloletnia praca w prowadzeniu domu pozwoliły mi płynnie przejść do pracy zawodowej. Dzięki prowadzeniu domu nigdy nie wyszedłem z codziennych obowiązków i systematyczności, a to jest podstawa do rozwoju kariery zawodowej.

 

Pozdrawiam wszystkich Moich Wiernych Czytelników.

 

Kogut Domowy

